SiSoTe-toimija, onko palveluasenteesi päässyt löystymään? Etkö oikein jaksaisi ottaa asiakkaita huomioon kuten ennen? Ei huolta. Katso
PALVELUASENTEEN BOOT CAMP -valmennusvideo!
Julkaisupäivä | 23.8.2018 |
Valmistaudu hyvissä ajoin maakunta- ja sote-uudistukseen ja tule mukaan treenaamaan oma palveluasenteesi huippukuntoon!
Varsinais-Suomen maakunnallisten kärkihankkeiden järjestämä palveluasenteen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen tähtäävä BOOT CAMP -valmennus saa sinut sote-kuntoon pikemmin kuin arvaatkaan.
Intensiiviaamupäiviä on järjestetty noin joka toinen kuukausi. Tällä kertaa valmennus on virtuaalinen ja voit osallistua siihen milloin haluat. Saat eväitä oman palveluasenteesi, asiakaslähtöisyyden, osallisuuden ja asiakaskokemuksen hyödyntämiseen.
Luennoitsijana kouluttaja, innostaja ja yrittäjä Timo Valvio / Teamcon Valmennus
Miten asiakasta tulisi palvella? Mitä asioita asiakkaalle jää palvelutapahtumasta mieleen? Mihin palveluntuottajan tulisi erityisesti kiinnittää huomiota? Asiakastyytyväisyyden saavuttaminen edellyttää asiakaspalvelijalta palveluprosessin hyvää hallintaa alusta loppuun saakka. Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen, ammattitaitoinen palveluasenne ja asiakkaan kunnioitus ovat keskeinen osa hyväksi koettua palvelun laatua.
Timo Valvio on toiminut 30 vuotta organisaatioiden innostajana ja kouluttajana yrityksissä ja oppilaitoksissa
Hän on kirjoittanut kirjan ajanhallinnasta ja yhteistyössä Helsingin Kauppakamarin kanssa palvelusta sekä useita artikkeleita ajanhallinnasta ja palvelun laadusta eri julkaisuihin.
Video on tallennettu 23.8.2018 Kalastajatorpalla. Luennoitsija Timo Valvio keskellä, kuvaaja ja editoija Jyrki Helin oikealla, vasemmalla hankeagentti Sami Luoto ja Chaka-koira. Koiraa lukuun ottamatta kaikki miehet ovat myös rumpaleita.
Seuraava BOOT CAMP-valmennusaamupäivä on
- 26.10.2018.
Merkitse päivä jo kalenteriisi! Lisätietoja tulevasta teemasta päivitetään lupaauttaa.fi-uutishuoneeseen heti teeman tarkennuttua.