- Mikko Hulkkonen: Palvelulupauksen hahmottelua
- Pia Suvivuo: Perhekeskusmalli
- Minna Maanpää: Kuntien monialaiset perhekeskusverkostot
- Mikaeli Langinvainio: Maakunnan julkisen palvelulupauksen kysymyksen asettelua
- palvelulupauksen mallinnus (nuoret)
- palvelulupauksen mallinnus (ikäihmiset)
- palvelulupauksen työpajaraportti
”Osallistujien äänenpainoista tunsi palveluiden merkittävyyden. Erityisen tärkeänä palvelulupausta muodostettaessa nähtiin henkilökohtaisen kohtaamisen ja matalan yhteydenottokynnyksen luominen. Hyvä palvelukokemus syntyy vain systemaattisesti luottamusta rakentamalla. Nuorten luo on mentävä sinne missä he viilettävät (nuorisotalot, tapahtumat, jne.) sekä ikäihmisten luo on mentävä sinne missä he eleskelevät arkeaan, eli palveluiden liikkuvuuden lisääntyminen oli selkeä toive monelta. Palvelulupauksen muodostamisen ja antamisen tulee olla maakunnalle ja jokaiselle työntekijälle kunniatehtävä, sanoi eräs viisas vanhusneuvoston osallistuja. Se kiteyttää asian hienosti.”
-Mikaeli Langinvainio, tilaisuuden fasilitaattori, Inforglobe Oy
- Anna Helin-Valtonen: Vertaisuuden voima
- Sari Lehto ja Janette Silvan-Soini: Kokemusasiantuntijuus avopalveluyksikkö Olivian etsivässä työssä
Työpajat
- Nuoret mukana Turun perhekeskustoiminnassa: Materiaalit toimitetaan myöhemmin
- Miten kohtaat maahanmuuttajaperheen: Materiaalit toimitetaan myöhemmin
- Palvelulupauksen mallinnus: Materiaalit toimitetaan myöhemmin
- Miten asiakkaat, perheet mukana perhekeskustoiminnan kehittämistyössä ja mitä he kertovat: Haastattelujen tulokset
Osallisuuden tori
- Terkkarille -tekstiviestit
- MLL:n kysymyskortit
Valokuvia tapahtumasta
https://www.facebook.com/pg/lupaauttaa/photos/?tab=album&album_id=258212378054426